10 kwietnia 2014

Prolog

                                                    Hiszpania, Barcelona

                                                              Samira

   Cześć. Jestem Samira Elizabeth Horan i mam 19 lat. Dzisiaj wylatuję do Anglii do Londynu do mojego ukochanego kuzyna dzięki, któremu mogę spełnić marzenia, a dokładniej to jedno największe. Mogę w końcu oderwać się od wspomnień. Od ojca, od domu opieki i od śmierci matki, która  zginęła 3 lata temu po tym jak ojciec wrócił do domu pijany i zaczął ją bić aż do nieprzytomności. Pamiętam dzień pogrzebu jakby to było wczoraj. Ojciec się na nim nie pojawił za to przyjechał Niall. Jedyna osoba, która mnie rozumiała i pomogła mi. Zaproponował mi zamieszkanie z nim i całym jego  zespołem lecz było już za późno. Skierowano mnie do domu opieki z racji tego, że nie była  pełnoletnia. Ale to było kiedyś. Dzisiaj zaczynam nowe życie. W innym mieście i z innymi ludźmi.
                                                  Dzisiaj nadchodzi dzień zmian.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz